Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΚΑΤΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ «PARAPOLITIKA.GR»


«Αγαπητέ Δ.Γ. (που έγραψες τα ψευδή σχόλια),

Το ενδιαφέρον σας για την ταπεινότητά μου με τιμά και συγχρόνως με συγκινεί και φαίνεται ότι είναι καθαρά προσωπικό, καθώς τίποτα από όσα γράφετε δεν ισχύει.

Απαριθμώ τις εσκεμμένες σας διαστρεβλώσεις της αλήθειας, που δεν δικαιολογούνται ούτε «δημοσιογραφική αδεία».

Το προσωνύμιο «Ο αναρχικός Πρύτανης με την κόκκινη Πόρσε», το έχετε αντιγράψει από το site της Χρυσής Αυγής με την οποία είναι φανερό ότι ευθυγραμμίζεστε.

Λασπολογείτε συνειδητά κάνοντας λόγο για δήθεν «αποτυχημένη πορεία μου», ενώ γνωρίζετε την θητεία και τα πεπραγμένα μου.

Πρώτα πρώτα γνωρίζετε, ότι παρέλαβα το ΕΜΠ με έλλειμμα εκατομμυρίων δραχμών και το άφησα με πλεόνασμα 11 δις και χαρακτηρισμένο ως το δεύτερο Πανεπιστήμιο στην Ευρώπη, στα ανταγωνιστικά προγράμματα. Αντιλαμβάνεστε γιατί είμαι «Ο πρύτανης» με ή χωρίς Πόρσε.

Παρεμπιπτόντως, πρόκειται για αυτοκίνητο αντίκα 33 ετών τώρα, που κρατώ για συναισθηματικούς λόγους, αφού την αγόρασα στην Αγγλία με τους πρώτους μισθούς μου, όπου, ως καθηγητής Πανεπιστημίου, συμμετείχα στην σχεδίαση του διαστημικού λεωφορείου Columbia, και βραβεύτηκα για αυτό από τη ΝΑΣΑ(1980). Χωρίς κομματικό βιβλιάριο, χωρίς να κολλάω αφίσες, χωρίς να εξαργυρώνω αγώνες που έπεισα τους άλλους ότι έκανα, και πάνω....
απ' όλα χωρίς να διαχειρίζομαι δημόσια χρήματα (πηγαίνετε να διαχειριστείτε δημόσια χρήματα στην Αγγλία με τη λογική που πολλοί το κάνουν στην Ελλάδα και τα λέμε...).

Γνωρίζετε ότι εκλέχθηκα στην Τρίτη θέση (9.000 σταυρούς) ως δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων (με το ψηφοδέλτιο του Πάγκαλου), ότι τιμήθηκα με 23.000 περίπου σταυρούς με το ΠΑΣΟΚ και ότι είμαι τώρα αναπληρωτής βουλευτής Α’ Αθηνών (με 6.000 σταυρούς όταν εξελέγησαν βουλευτές με 1.500!). Τουλάχιστον δεν κάθομαι στον καναπέ αλλά είμαι και θα είμαι, είτε σας αρέσει είτε όχι, πάντα στην πρώτη γραμμή.

Ψεύδεστε και το γνωρίζετε αναφέροντας, ότι υπήρξα σύμβουλος του Παπανδρέου (ή οποιουδήποτε άλλου). Γνωρίζετε ότι ουδέποτε είχα πολιτική εξουσία διότι έχω δική μου άποψη που δεν χωράει στα «κουτάκια» σας που τόσο «έντιμα» προσπαθείτε να υπηρετήσετε.

Λασπολογείτε συνειδητά για δήθεν «περίεργη» στάση μου στον εμπρησμό του Πολυτεχνείου το 1991. Η άψογη τότε στάση μου, που απέτρεψε πολύ χειρότερα, διαγνώστηκε με την ομόφωνη αθωωτική απόφαση του Δικαστηρίου, (5 ημέρες δίκη, με μάρτυρες ανώτατους αστυνομικούς, βουλευτές, Πρυτάνεις Πανεπιστημίων κ.α.) με ταυτόσημο χαρακτηρισμό από τον Εισαγγελέα. Θα κοινοποιήσω την απόφαση στο facebook, ώστε να μη μπορέσετε να τη διαστρεβλώσετε .

Αποκρύπτετε επίσης συνειδητά, ότι κατά τη διάρκεια της θητείας μου «ενεργοποίησα» τις δυνάμεις του Πολυτεχνείου και ανέδειξα τον κοινωνικό ρόλο του Ιδρύματος. Ίδρυσα το Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου και απορρύπανα το Λαύριο από τα τοξικά απόβλητα ενός αιώνα, αξιοποιώντας τεράστια κοινοτικά κονδύλια. Ανάλογες οι πρωτοβουλίες μου τις στον Ελαιώνα και την Ικαρία, οι εκδόσεις για τη Μακεδονία, οι πολιτιστικές εκδηλώσεις για τους νέους, οι έρανοι για τη Σερβία. Στο διεθνές πεδίο η οργάνωση επιστημονικών ανταλλαγών με τις χώρες των Βαλκανίων και με πολλές Δημοκρατίες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης (εξ’ ου και ο Γκορμπατσόφ που η μεγαλοσύνη σας χλευάζει !). Γνωρίζετε καλά, ότι είμαι από τους πρωτεργάτες για την ίδρυση του Πανεπιστημίου στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου.

Ποιος τα λέει όλα αυτά; Οι πραγματικοί δημοσιογράφοι που στις 31 Δεκεμβρίου 1993 με ανακήρυξαν «πρόσωπο της χρονιάς» (δύο μόλις χρόνια μετά την περίεργη καθ’ υμάς στάση μου!). Σας στέλνω φωτοτυπία του γεγονότος που αναρτώ και στην ιστοσελίδα μου. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στα διεθνή «Who is Who», όπως για παράδειγμα στο «Who is who in America», «Who is Who in Frontier Science and Technology» και αρκετά άλλα. Στα επίσημα αυτά κείμενα, του Δικαστηρίου και του Τύπου, που σας στέλνω είχατε ήδη τις απαντήσεις, πρίν κατασκευάσετε  τα ψευδοερωτήματα, που βασανίζουν, τάχα, το αρθρίδιό σας.

Αν θέλετε να παριστάνετε τον δημοσιογράφο, οφείλετε να λέτε την αλήθεια, που γνωρίζετε. Αντ’ αυτού επαναλαμβάνετε σαν παπαγαλάκι εν γνώσει σας ψευδείς ακροδεξιές εις βάρος μου κραυγές και κατηγορίες.

Ποιον ενοχλούν τα παραπάνω πεπραγμένα μου; Μήπως με μπερδεύετε με τα λαμόγια που χρόνια τώρα τρώνε από τις σάρκες του τόπου μας; Που δεν δούλεψαν ποτέ τους και που τον σοσιαλισμό τον είχαν για λαϊκή κατανάλωση; Που ονόμασαν «πολιτική» την αυθαιρεσία, η οποία δεν βασίζεται σε καμία επιστημονική γνώση, αλλά εξυπηρέτησε για δεκαετίες μόνο το πολιτικό και όχι μόνο κέρδος τους; Που ονόμασαν «πολιτική ορθότητα» το να μην κατηγορούμε, καταγγέλλουμε ή πόσω μάλλον τιμωρούμε την ανεπάρκεια που στοίχισε στη χώρα δισεκατομμύρια και τώρα την κατοχή της από τους δανειστές;

Δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο είδος, γι’ αυτό και με εξόρκισαν όλες τις φορές που πήγα να τους προσφέρω τις υπηρεσίες μου. Τα έχουν βάλει μαζί μου για να εξαργυρώσουν μια άλλη μεγάλη επιτυχία του συστήματος του δικομματισμού: την εμπέδωση του «όλοι ίδιοι είναι». Γιατί μόνον έτσι θα πειθαρχήσουν οι υπήκοοι και θα ψηφίσουν «κυβέρνηση» έναντι της «ακυβερνησίας» (κυβέρνηση, αλλά από ποιον στην πραγματικότητα;). Τούς αρκεί να σπείρουν την αμφιβολία και το τεκμήριο ενοχής, να ξηλώσουν ό,τι έχει μείνει, να απαξιώσουν την ελπίδα, τη γνώση και τη διάθεση για σκληρή δουλειά.

Τους βολεύει το «όλοι όσοι είναι στην πολιτική είναι διεφθαρμένοι». Τους βολεύει η εμπέδωση του ένα καλό αυτοκίνητο, δεν μπορεί να είναι προϊόν τίμιας και σκληρής δουλειάς, αλλά μόνο ρεμούλας και λαμογιάς, γιατί μ’ αυτόν τον τρόπο οι ίδιοι, τα αφεντικά αλλά και οι αυλικοί τους έχουν αγοράσει αυτοκίνητα, επαύλεις, κότερα και συνειδήσεις. Με τα οποία αποκτήματα δεν βλέπω να είστε καθόλου το ίδιο σκληροί και δεικτικοί όλα αυτά τα χρόνια. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να μη μπορεί κανείς να σας αποκαλέσει ευτελή υποχείρια της εξουσίας με επιφανειακό περιεχόμενο και ύπουλο, βρώμικο ρόλο.

Σας καλώ να δημοσιεύσετε εξ’ ολοκλήρου την επιστολή μου αυτή στην ίδια θέση με το ψευδές δημοσίευμά σας επιφυλασσόμενος να καταφύγω στη δικαιοσύνη, όσο και αν δεν το επιθυμώ.

Νίκος Μαρκάτος, Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ


Υ.Γ: Στην καθημερινή μας ζωή όλοι κάνουμε λάθη και κάποιοι από εμάς ζητάμε και συγγνώμη. Μια «συγγνώμη» θα αποκαθιστούσε τον/την Δ.Γ. και όχι εμένα. Αυτό όμως απαιτεί άλλου είδους πολιτισμό και θα με εξέπλησσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.