Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΕΛΜΕ ΚΕΡΚΥΡΑΣ: ”Αμφιβόλου προθέσεων και σκοπιμοτήτων ο«Στρατηγικός προγραμματισμός της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων”


Κάλεσμα στους εκπαιδευτικούς να αγνοήσουν και να μη συμμετάσχουν στον «Στρατηγικό προγραμματισμό της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων» απευθύνει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας εκτιμώντας ότι στο σχετικό έγγραφο καλούνται οι εκπαιδευτικοί να συμπράξουν σε ετερόκλητες δράσεις αμφιβόλων προθέσεων και σκοπιμοτήτων.
«Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τι σκοπιμότητες εξυπηρετούν δράσεις όπως η «ανάδειξη και παρουσίαση πρότασης για τη βελτίωση της σχολικής στέγης» όταν είναι γνωστό πως πρόκειται για ένα θέμα χιλιοσυζητημένο με κατατεθειμένες μελέτες και προτάσεις. Οι προτάσεις αυτές σε πάρα πολλές περιπτώσεις δεν υλοποιήθηκαν από τους εκάστοτε πολιτικούς και διοικητικούς υπευθύνους, είτε λόγω έλλειψης χρηματοδότησης και μάλιστα προ κρίσης, είτε για άλλες αιτίες συχνά άσχετες με τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 
Μέχρι και περίεργες ακούγονται δράσεις όπως: «ενεργοποίηση- στελέχωση των πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής των δήμων» ή «συνεργασία με τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Κέρκυρας», για την οποία δράση προβλέπεται «υποστήριξη» από το μορφωτικό τμήμα της Αμερικάνικης Πρεσβείας!!!
Οι υπεύθυνοι της Περιφερειακής Διεύθυνσης μοιάζουν να ζουν σε δικό τους..... παραδεισένιο κόσμο και να αγνοούν ότι τα σχολεία μας καταρρέουν, λόγω έλλειψης συντήρησης, ή δεν υπάρχουν πλέον σχολεία ‘όπως στην Κεφαλονιά μετά τους καταστρεπτικούς σεισμούς.

Έκπληξη προκαλεί το γεγονός ότι στις δράσεις αυτές είναι και η «εμπλοκή της Περιφερειακής Διεύθυνσης σε πρόγραμμα ΕΣΠΑ» με τίτλο «παιχνίδιον- 21», ύψους 402.900 € που μάλιστα απευθύνεται «σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων». Το πρόγραμμα αυτό διακηρύσσει ως στόχο του «την ανάδειξη ενός καινοτόμου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος».

Αυτά τα χρήματα από τα οποία, από ότι μαθαίνουμε, αρκετές χιλιάδες ευρώ θα μοιραστούν μεταξύ των στελεχών της εκπαίδευσης που θα εμπλακούν στο πρόγραμμα, καλά θα ήταν να γίνουν συσσίτια για τα παιδιά που καθημερινά διαπιστώνουμε στα σχολεία μας ότι υποσιτίζονται, αντί για «φύκια και μεταξωτές κορδέλες».

Τέλος δε μπορούμε να αφήσουμε ασχολίαστο το γεγονός ότι μία από τις δράσεις είναι η «πιστοποίηση- αυτοαξιολόγηση της Περιφερειακής Διεύθυνσης». Για όποιον φαντάζεται πως η Περιφερειακή Διεύθυνση έχει πεισθεί για τα οφέλη της αυτοαξιολόγησης, η οποία αποτελεί κεντρική στόχευση του Υπουργείου Παιδείας σ` αυτήν την περίοδο, έχει κάνει λάθος. Ο στόχος είναι πολύ πιο υλικός. Αναφέρεται επί λέξει: «Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας αναμένεται να αποκτήσει (η Περιφερειακή Διεύθυνση) την «Διαχειριστική Επάρκεια» (κοινώς ISO) που αποτελεί θεμελιώδη και απαραίτητη προϋπόθεση για την εμπλοκή της σε κάθε είδους επιδιωκόμενο πρόγραμμα».

Συνάδελφοι

Πολιτιστικού χαρακτήρα δράσεις πραγματοποιούνται αθόρυβα και με σεμνότητα από πολλούς συναδέλφους εδώ και πάρα πολλά χρόνια αφιλοκερδώς, με μεράκι και όχι για τους στόχους ιδιοτελείς ή όχι, δεν έχει σημασία, της Περιφερειακής Διεύθυνσης. 

Όμως είναι απορίας άξιον τη στιγμή που στη χώρα μας συντελείται ανθρωπιστική καταστροφή με 30% ανέργους, με τα νέα και προσοντούχα παιδιά μας να ξενιτεύονται, με ανθρώπους να πεθαίνουν από επικίνδυνες θερμαντικές συσκευές άλλων εποχών, με την δημόσια Υγεία και Παιδεία να διαλύονται ,κάποιοι να συνεχίζουν το προ κρίσης πάρτι. Είναι ανεύθυνοι στην καλύτερη περίπτωση. 

Σας καλούμε να αγνοήσετε και να μη συμμετάσχετε σε «προγραμματισμούς» όπως αυτόν της Περιφερειακής Διεύθυνσης και μαζικά συλλογικά να διεκδικήσουμε το μοναδικό προγραμματισμό που απαντάει στις ανάγκες των εργαζομένων και που δεν είναι άλλος από ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ που θα χωράει όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς και όλη τη γνώση», αναφέρει η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ.
http://www.corfutime.gr/?p=16531

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.