Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ Π. ΠΕΤΡΑΤΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ


Προς: Εφημερίδα «Ημερήσιος»
Κοιν.: Τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο 
Σε σύντομο δημοσίευμά σας στο φύλλο του «Ημερήσιου» της 25ης Σεπτεμβρίου 2013, σελ. 2 και στη στήλη «Τρίτο μάτι», αναφέρατε ότι σύμφωνα με πληροφορίες σας «επιτελείς του ΣΥΡΙΖΑ εξετάζουν και την περίπτωση να στηρίξουν ως υποψήφιο δήμαρχο τον καθηγητή και ιστορικό Πέτρο Πετράτο»

Για τη δική σας ενημέρωση αλλά και για να προλάβω τα όποια σχόλια - πολιτικά ή παραπολιτικά, καλοπροαίρετα ή όχι - νιώθω την υποχρέωση να σας ενημερώσω ότι ποτέ - ούτε δημόσια, ούτε ιδιωτικά - εκδήλωσα ενδιαφέρον για το αξίωμα του δημάρχου στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές και επομένως δεν υφίσταται θέμα.......... «στήριξής» μου ως υποψήφιου δημάρχου από κάποιον πολιτικό ή κοινωνικό χώρο.

Με την ευκαιρία αυτή θα μου επιτρέψετε να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στους συμπολίτες μου εκείνους, οι οποίοι αυτό το τελευταίο διάστημα σε διαπροσωπικές και όχι μόνο συζητήσεις προτείνουν το όνομά μου για το παραπάνω αξίωμα. 

Σας ευχαριστώ για τη δημοσίευση.

Αργοστόλι, 26-9-2013 
 Πέτρος Πετράτος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.