Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΙΘΑΚΗΣ


        
Επί δύο χρόνια η κ.   Νίκη Παναγιωτοπούλου- Κασσιανού αντιδήμαρχος Ιθάκης διαδίδει αισχρά , άθλια και παντελώς  ξένα  προς την αλήθεια σχόλια  για το πρόσωπό μου, εξαιτίας της αντιπολίτευσης   που ασκώ στην ίδια και στον αδελφό της Δήμαρχο Ιθάκης. 
Τώρα που τα περιέλαβε όλα αυτά στο από 27-11-2012 άνευ πρωτοκόλλου  κατάπτυστο έγγραφό της προς τη Δημόσια  Διοίκηση, θα  της δοθεί η ευκαιρία να τα αποδείξει!  Θα  κληθεί  λοιπόν από τη Δικαιοσύνη, να υπερασπιστεί  τα νοσηρά  κατασκευάσματά της  και  να καταθέσει τις αποδείξεις που  δεν ...
διαθέτει!                                                                                       
 Όλα όσα ισχυρίζεται για το πρόσωπό μου είναι ασύστολα ψεύδη με σκοπό, τη κατασυκοφάντησή μου και τη σπίλωση της τιμής και της υπόληψής μου. Και επειδή αυτή η προσπάθεια διασυρμού, επιχειρείται από ανθρώπους με <<πλούσιο>> παρελθόν, η προσφυγή μου στη Δικαιοσύνη και η άσκηση  των ένδικων μέσων της μήνυσης και της αγωγής, είναι επιβεβλημένη.
Τέλος, στο Δ.Σ που θα συζητήσει και θα πάρει θέση για τους άθλιους ισχυρισμούς της,  θα καταθέσω το ποινικό μου μητρώο, τη φορολογική και την ασφαλιστική μου ενημερότητα. Ας καταθέσουν η κ. Παναγιωτοπούλου και ο κ. Κασσιανός τα δικά τους, για να μάθει ο λαός της Ιθάκης, ποιοι κυβερνούν αυτό το τόπο και ποια <<πιστοποιητικά>> εντιμότητας και ηθικής έχει απονείμει στον καθένα  τους η Πολιτεία για τη  ... δράση τους!

ΙΘΑΚΗ 20-02-2013
ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΙΘΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.