Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ κ. ΘΕΟΦΙΛΟΥ ΜΙΧΑΛΑΤΟΥ ΜΕΤΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 20ης ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ


Δεν δίνω σημασία στο αμόκ του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, το οποίο απλώς και μόνο δείχνει την ανεπάρκεια του. Βρισκόμουν στην Αθήνα για προσωπική υπόθεση, αν ήμουν όμως εκεί θα ψήφιζα θετικά στην παράταση της αποπληρωμής. 
Συνηθίζεται στις κρίσιμες συνεδριάσεις ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου να επικοινωνεί με τους επικεφαλείς των Παρατάξεων για τον καθορισμό ημέρας διεξαγωγής της συνεδρίασης. Δεν δίνω συνέχεια στο θέμα και εύχομαι καλό ταξίδι και καλές γιορτές στον κ. Ανουσάκη.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ κ. ΑΝΟΥΣΑΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ
Όσο αφορά την προκλητική δήλωση του κ. Θεόφιλου Μιχαλάτου ο οποίος είχε το θράσος να απουσιάζει  από την κρίσιμη συνεδρίαση για την επιμήκυνση των δανείων των πρώην Δήμων ανάμεσα στους οποίους περίοπτη θέση κατέχει ο «θρυλικός» πρώην Δήμος Λειβαθούς έχω να τονίσω τα εξής: Kι εγώ θα αδιαφορούσα τελείως για τον κ. Μιχαλάτο και για τα χρέη του πρώην Δήμου Λειβαθούς αν κάθε ημέρα δεν χτυπούσε την πόρτα του Δήμου Κεφαλονιάς  κάποιος δημότης τον οποίο ο κ. Μιχαλάτος είχε αφήσει απλήρωτο επί της θητείας του...
Όσο αφορά «το καλό ταξίδι» που μου εύχεται , να είναι σίγουρος ότι  η παράταξη της «Ισχυρής Κεφαλονιάς», η παράταξη που κέρδισε τις εκλογές, θα συνεχίσει την  πορεία της με ή χωρίς βαρίδια... Εύχομαι οι άγιες μέρες που έρχονται να τον βοηθήσουν και να του δώσουν φώτιση...  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ – ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ

Πιστεύω ότι τα πολλά λόγια, οι δηλώσεις, οι αντεγκλήσεις δεν μου ταιριάζουν. Πιστεύω και χρησιμοποιώ μόνο σκληρή δουλειά, επιμονή, υπομονή, κανόνες, σεβασμό στους συνανθρώπους μου. Πρέπει όμως να απαντήσω στα λόγια του κ. Ανουσάκη, σεβόμενος τους συμπολίτες μου, στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία, που παρακολουθούν άλλη μια κοκορομαχία. Παρέλαβα το «θρυλικό» Δήμο Λειβαθούς, σε συνέχεια των Δημάρχων Μαγουλά, Φράντζη προσπαθώντας και εγώ να συνεχίσω το έργο τους, να βάλω και εγώ ένα λιθαράκι, στην ανάπτυξη της περιοχής μου. Παρέλαβα χρέη – Μείωσα χρέη. Παρέλαβα Δήμο με δράσεις (Βοήθεια στο Σπίτι, Φιλαρμονική, Ζωγραφική, Ωδείο, Μπαλέτο, ΚΑΠΗ). Λειτούργησα και αύξησα τις δράσεις και υπηρεσίες στους δημότες της Λειβαθούς. Ενέργειες που έχουν αναγνωριστεί από τον Δήμαρχο και  τον κ. Ανουσάκη σε συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά και από τους Λειβαθινούς στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές.

Προσπαθώ να κατανοήσω και να εξηγήσω το δεύτερο ξέσπασμα του κ. Ανουσάκη. Αναλύοντας την προηγούμενη μου δήλωση, οι λέξεις που χρησιμοποίησα είναι: αμόκ, ανεπάρκεια, καλό ταξίδι, χρόνια πολλά. Αποκλείοντας όλα όσα δεν είναι προσβλητικά ψάχνω στο λεξικό την ετυμηγορία της λέξης αμόκ:
  1. επεισόδιο που περιλαμβάνει διχαστική και ετεροκαταστροφική συμπεριφορά,
  2. (μεταφορικά) το χάσιμο του ελέγχου, η μανιακή συμπεριφορά.
Φαντάζομαι λοιπόν ότι  η λέξη αμόκ τον εξαγρίωσε και για το λόγο αυτό την παίρνω πίσω, δεν ισχύει για τον κ. Ανουσάκη.  Δεν θα αναφερθώ στα βαρίδια και στην πορεία της ΙΣΧΥΡΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ, θεωρώντας ότι ακόμα αυτή εκφράζεται μέσω του επικεφαλή της παράταξης κου Παρίση και κρίνεται από το λαό της Κεφαλονιάς. Είμαι σίγουρος ότι η παράταξη της ΙΣΧΥΡΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ θα συνεχίσει την πορεία της μέχρι το τέλος της θητείας της. Δεν έχει ανάγκη από βαρίδια. Τα καταφέρνει και μόνη της.
Εύχομαι με τη σειρά μου όντως οι Άγιες Μέρες που έρχονται να με βοηθήσουν, να μου δώσουν φώτιση, να δω τα λάθη μου και να τα διορθώσω.
Θεόφιλος Μιχαλάτος
Δημοτικός Σύμβουλος
Επικεφαλής της
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.