Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΗΛΕΙΑ: Διότι δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις…

Με ανάρτηση στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook, το μεσημέρι της Μ. Δευτέρας ο γνωστόςδημοσιογράφος Γιώργος Μαρινόπουλος γνωστοποιεί τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν «συνεπής» στο εβδομαδιαίο «ραντεβού» με τους αναγνώστες καθημερινής τοπικής εφημερίδας της Ηλείας…
Πιο συγκεκριμένα ο Ηλείος δημοσιογράφος της ΕΡΤ αναφέρει…  
«Όταν τον Ιανουάριο του 2014 η διεύθυνση της και η αρχισυνταξία της εφημερίδας ΠΡΩΤΗ, με έδρα τον Πύργο Ηλείας, μου πρότειναν να συνεργαστώ με την εν λόγω εφημερίδα, έθεσα δύο απαράβατους όρους:
1.Να γράφω ελεύθερα, χωρίς ίχνος λογοκρισίας.
2.Την υπογραφή των άρθρων μου να συνοδεύει αναφορά στην επαγγελματική μου ιδιότητα: Δημοσιογράφος της ΕΡΤ. Της ανοιχτής ΕΡΤ, που ποτέ δεν.....
σταμάτησε να μεταδίδει και στην οποία εργάζομαι.
Τις εβδομάδες που ακολούθησαν δημοσιεύθηκαν στην ΠΡΩΤΗ 22 θέματα & άρθρα μου, με τους όρους που είχα θέσει να γίνονται απολύτως σεβαστοί.
Σήμερα όμως, Δευτέρα 14/4/2014, διαπίστωσα μετά λύπης μου πως η εφημερίδα ΠΡΩΤΗ δεν φιλοξενεί στις σελίδες της το άρθρο και το θέμα που είχα αποστείλει για δημοσίευση. Επιβεβαιώνοντας έτσι την ενημέρωση που είχα χθες από τη διεύθυνση της εφημερίδας, όταν και μου έγινε σαφές πως τα κείμενα μου δεν θα δημοσιεύονταν καθώς οι αρμόδιοι διαφωνούσαν με το περιεχόμενο τους, το οποίο μου ζητήθηκε να αλλάξω αν επιθυμώ τη συνέχιση της συνεργασίας μας. Αρνήθηκα να το πράξω, διότι κάτι τέτοιο είναι αντίθετο με τις αρχές και τις αξίες μου. Αν ήθελα άλλωστε να κάνω ρεπορτάζ σύμφωνα με τα όσα άλλοι θα μου υποδείκνυαν και θα μου υπαγόρευαν, θα επέλεγα εξαρχής να κάνω αίτηση στη ΔΤ/ΝΕΡΙΤ και όχι να συνεχίσω να εργάζομαι στην ΕΡΤ.
Τα "απαγορευμένα" κείμενα μου θα δημοσιευτούν μέσα στις επόμενες ημέρες στην ιστοσελίδα της ΕΡΤ (ertopen.com), έτσι ώστε οι συντοπίτες μου να ενημερωθούν για τις θέσεις, τις απόψεις, την αλήθεια. Και να (με) κρίνουν, ξανά.

Καλή Ανάσταση. Σε όλους.»

Γιώργος Γουβιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.