Ξεπέρασε την τηλεόραση στο μερίδιο αγοράς

Το διαδίκτυο κατακτά πλέον μερίδιο στη διαφήμιση 27%, έναντι 26% που αντιστοιχεί στην τηλεόραση, σύμφωνα με έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC.
Το 58% των εσόδων στο internet προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το
23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες.Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης – στατικές ή κινούμενες – και στη ζήτηση για βίντεο.
Τη Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Internet στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες, παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.