Τούτη τη φορά παρά το θετικό της δημοπράτησης και τις ανάληψης του έργου από τον όμιλο του Κεφαλονίτη Γ. Μαρούλη πριν την υπογραφή της σύμβασης ήρθαν τα πρώτα σύννεφα. Είναι γνωστό ότι η επάρκεια της εταιρίας του Γ. Μαρούλη στην συγκεκριμένη τεχνογνωσία της πασαλοποίησης δοκιμάζεται επιτυχώς με την υποθαλάσσια κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης έργο που έχει αναλάβει ο Κεφαλλονίτης κατασκευαστής.
Όπως μαθαίνουμε την ίδια τεχνογνωσία και τον ειδικό εξοπλισμό θα μεταφέρει για την υποστύλωση του έργου στη γέφυρα Δεβοσέτου. Η νέα δοκιμασία του έργου έγκειται, όπως μάθαμε σήμερα το πρωί από το περιβάλουν της κατασκευάστριας εταιρίας, από το γεγονός ότι ο Γιάννης Μαρούλης «αρνήθηκε» να υπογράψει της σύμβαση διότι η μελέτη έχει τεχνικές αστοχίες και δεν προβλέπει τις ειδικές δομικές παρεμβάσεις με την αρμόζουσα τεχνογνωσία για να παραδώσει επαρκές το έργο στην κεφαλλονίτικη κοινωνία και με την ευαισθησία για τον τόπο του.
Όπως δηλώνει και ο ίδιος θα ολοκληρώσει το έργο παρά το μεγάλο ποσοστό (37%) που έδωσε και το ποσόν του 1,7 εκ. που απομένει, όπου θα στριμώξει τα πράγματα αλλά η τεχνογνωσία, η εμπειρία και ο άρτιος εξοπλισμός της εταιρίας του (που θα μεταφερθεί από τη Θεσσαλονίκη) εξασφαλίζουν την πλήρη ανακατασκευή της γέφυρας.
Για να μας καταλάβουν οι παλιότεροι παρόμοιο έργο πασαλοποίησης με δομικά υλικά έγινε το κτήριο της ΔΕΗ αφού κτίστηκε σχεδόν πάνω στη θάλασσα στη παραλία.
Μπροστά σε αυτό το πρόβλημα και για να μην ανασταλεί το έργο ο κ. Μαρούλης ζήτησε να συναντηθεί αυτές της ημέρες με υψηλόβαθμο αξιωματούχο του υπουργείου Πολιτισμού για να ζητήσει την αλλαγή της μελέτης (κάτι πολύ δύσκολο), αλλιώς το όνειρο μάλλον θα παραμείνει θερινής νύχτας!!!
Καλά αυτοί οι μελετητές αφού δεν γνώριζαν την τεχνογνωσία της θαλάσσιας πασσάλωσης τι διάολο μελέτη έφτιαξαν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.