Ασφαλώς και από προηγούμενες χρονιές και αντίστοιχα δημοσιεύματα αλλά και δηλώσεις πολιτικών εκπροσώπων και εκπροσώπων των επαγγελματικών σωματείων και των εταιρειών μεταφοράς είναι γνωστό και στον τελευταίο Κεφαλονίτη και Θιακό ότι η Νομαρχία δεν πληρώνει και δεν μπορεί να πληρώσει τις μεταφορές μαθητών από δικές της πιστώσεις παρά μόνο από μεταβιβαζόμενες πιστώσεις της κεντρικής Κυβέρνησης. Και αυτό συμβαίνει γιατί η Νομαρχία ‘‘εξυπηρετεί’’ το Κράτος, καλύπτει ουσιαστικά την αδυναμία των υπηρεσιών του να διεξάγουν την μεταφορά μαθητών και ως εκ τούτου διεξάγει τους σχετικούς διαγωνισμούς και υπογράφει τις αντίστοιχες συμβάσεις.
Συνεπώς δεν χρωστάει η Νομαρχία στους επαγγελματίες αλλά η Κυβέρνηση, το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Παιδείας.
Υπάρχει χρέος; Βεβαίως! Όπως το υπολόγισε το 2009 η ΕΝΑΕ και συμφώνησε η προηγούμενη Κυβέρνηση, το συνολικό χρέος της από παρελθούσες χρήσεις σε όλη την χώρα για την μεταφορά μαθητών ήταν 108.000.000 €.
Τότε μάλιστα καταβλήθηκε και μια μικρή πρώτη δόση για την απόσβεση του χρέους αυτού.
Αυτή είναι η αλήθεια και μόνον!
Θα πρέπει όμως να σημειωθεί ότι υπάρχουν και καθυστερήσεις πληρωμών των επαγγελματιών της...
μεταφοράς από πιστώσεις που είναι ήδη στα ταμεία της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης. Αυτές οι καθυστερήσεις οφείλονται αφ’ ενός μεν σε γραφειοκρατικούς λόγους – όχι πάντα δικαιολογημένους- κυρίως όμως στις δικαστικές διαμάχες μεταξύ των ίδιων των επαγγελματιών της μεταφοράς που διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο για τον εαυτό τους ή την εταιρεία τους.
Πολλές υποθέσεις φθάνουν μέχρι το Συμβούλιο της Επικρατείας για να επιλυθούν!
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση επί τέσσερα συναπτά έτη υπηρετεί αυτήν την αρμοδιότητα με βασική της αρχή την απρόσκοπτη και με ασφάλεια μεταφορά των μαθητών και των μαθητριών στα σχολεία τους, την διαφάνεια, την νομιμότητα των διαγωνισμών και την συνεργασία και συνεννόηση με όλους τους εμπλεκόμενους, γονείς, μεταφορείς, εκπαιδευτικούς.
Η προσήλωση σ’ αυτές τις αρχές ήταν σταθερή και απόδειξη γι’ αυτό είναι το γεγονός ότι όλες οι αποφάσεις της αρμόδιας Νομαρχιακής Επιτροπής όλα αυτά τα χρόνια είναι ομόφωνες, παρ’ ότι τα μέλη της προέρχονται από τρείς διαφορετικές παρατάξεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου και της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης.
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως την πικρία των επαγγελματιών που καθυστερούν να πληρωθούν τόσο πολύ για τα δεδουλευμένα τους. Και με αυτήν την πικρία είναι κατανοητές και πολλές υπερβολές που λέγονται και ακούγονται εκ μέρους τους αυτήν την εποχή.
Η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση όμως ήταν συνεργάτης και συμπαραστάτης τους όλα αυτά τα χρόνια. Ακόμη και μάρτυρες υπεράσπισης πήγαν στο δικαστήριο οι εκπρόσωποι της Ν.Α. όταν χρειάστηκε για να μην καταδικαστούν οι οδηγοί ΤΑΧΙ της Ιθάκης.
Μετά από όλα τα παραπάνω αντιλαμβάνεται ο κάθε καλοπροαίρετος ότι η σχετική δημοσιότητα περί χρεών της Νομαρχίας έχει άλλη προφανής σκοπιμότητα παρά να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα των επαγγελματιών της μεταφοράς.
Ας είναι όμως σίγουροι όσοι επιχαίρουν αν δεν υποδαυλίζουν την δημοσιότητα αυτή θεωρώντας ότι θα αποκομίσουν πολιτικά οφέλη, ότι σύντομα πολύ σύντομα θα κριθούν οι ίδιοι για την αποτελεσματικότητα τους στην διαχείριση του δημοσίου χρήματος και την εξυπηρέτηση της μεταφοράς των μαθητών και των μαθητριών.
ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.