Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΙΡΗΝΗΣ ΣΤΕΦΑΤΟΥ

Θα ήθελα από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω κάθε Κεφαλλονίτισσα και κάθε Κεφαλλονίτη, που μ’ εμπιστεύτηκε και με τίμησε με την επιλογή του.

Η ανάδειξη μου στην πρώτη θέση του συνδυασμού «ΝΕΑ ΙΟΝΙΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ», με επικεφαλής τον κ. Σπύρο Σπύρου, είναι ένας λόγος παραπάνω, για να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στην προσπάθεια, για την καλύτερη αναπτυξιακή πορεία της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης.

Πιστεύω ότι αυτή η ευθύνη που μου αναθέσατε θα μπορέσει να υλοποιηθεί στον καλύτερο βαθμό, αν ο συνδυασμός μας αναλάβει τα ηνία της Περιφέρειας μας.

Σας ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνατε και σας καλώ να επισφραγίσετε τη νίκη μας την ερχόμενη Κυριακή.
Σας ευχαριστώ για την δημοσίευση
Μ’ εκτίμηση

Στεφάτου Ειρήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.