Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Μάκης Φόρτες: "Εμένα δεν μπορούν να με κατηγορήσουν για ιδιοτέλεια"


Δικαιωμένος δηλώνει ότι νοιώθει ο κεφαλλονίτης πολιτικός Μάκης Φόρτες μετά τις συνεργασίες που εξήγγειλε το ΠΑΣΟΚ σε διάφορες Περιφέρειες και παράλληλα παραμένει σταθερός στην ανεξάρτητη κάθοδό του στις επικείμενες εκλογές στο ψηφοδέλτιο της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων. Μετά την επίσημη ανακοίνωση του κ. Μπεριάτου ο οποίος θα είναι ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Μάκης Φόρτες έκανε γνωστό ότι εντός της εβδομάδας θα ανακοινώσει κι αυτός από την πλευρά του τις θέσεις του.

«Για μένα δεν έχει αλλάξει κάτι σε όσα έχουμε πει κατ' επανάληψη. Υπάρχει ένας προσανατολισμός για μια αυτοδιοικητική λύση και το καινούργιο είναι η υποψηφιότητα Μπεριάτου. Είναι ένας αξιόλογος επιστήμονας, έχω συνεργαστεί στο παρελθόν μαζί του, αλλά αυτά που έχω πει μέχρι τώρα ισχύουν. Χαίρομαι που το ΠΑΣΟΚ πηγαίνει σε λύσεις ευρύτερων συνεργασιών όπως η πρόταση για Μπουτάρη, Καμίνη, Τατούλη κλπ. Αποδεικνύεται ότι ήταν υποβολιμιαία η διοχέτευση πληροφοριών που γινόταν για να θίξει εμένα, λες και ήταν μεμπτό που κουβέντιαζα με νεοδημοκράτες. Τώρα τι έχουν να πουν όλοι εκείνοι για την υποψηφιότητα Τατούλη; Η δική μου προσπάθεια δεν έχει να κάνει με παραπολιτική. Χαίρομαι που τώρα ο κ. Σπύρου λέει ότι θα έπρεπε να ανακαλύψουμε την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων αν δεν υπήρχε. Χαίρομαι λοιπόν που πολλοί ανακαλύπτουν τώρα την Περιφέρεια. Εμένα δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς ότι ανακάλυψα ξαφνικά την Περιφέρεια.
Δεν μπορούν να μου καταλογίσουν ανειλικρίνεια και ασυνέπεια για το ζήτημα της Περιφέρειας και για την αυτοδιοίκηση. Εγώ δεν κρύβω ότι είμαι ΠΑΣΟΚ και δεν πρόκειται να κάνω το Γάσπαρο ΠΑΣΟΚ επειδή κουβεντιάζω μαζί του. Εμένα δεν μπορούν να με κατηγορήσουν για ιδιοτέλεια και έχω πει κατ? επανάληψη σε άλλη στιγμή ότι θα ήθελα να είμαι υποψήφιος όταν γίνει αιρετή Περιφέρεια. Θέλω να σεβαστούν την ιστορία μου» δήλωσε ο κ. Φόρτες στον ?Ε-. Ο πρώην Δήμαρχος Αργοστολίου βρίσκεται σε συνεχή επαφή με ανθρώπους από όλα τα νησιά της Περιφέρειας και οι πληροφορίες τον θέλουν το τελευταίο διάστημα να συζητά με Καλούδη και Δεσύλλα. «Τα περιθώρια στενεύουν και σύμφωνα με το νόμο μέχρι τις 17 Οκτωβρίου θα πρέπει να έχουν κατατεθεί τα ψηφοδέλτια.

Εγώ εντός των ημερών θα προβώ σε ανακοίνωση» εξήγησε ο κ. Φόρτες. Τέλος ερωτηθείς για το στοίχημα που μπαίνει με την αιρετή Περιφέρεια δήλωσε τα εξής: «Ο θεσμός θα κριθεί σε δύο πράγματα: κατά πρώτον αν θα υπάρχει συνέχιση της Περιφέρειας και κατά δεύτερον το έμψυχο δυναμικό-το στελεχιακό δυναμικό-οι αρμοδιότητες για να μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες. Το στοίχημα για τους Ζακυνθινούς είναι να βρούμε λύσεις για να μην ταλαιπωρούνται με την Περιφέρεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.