Κυριακή, 12 Μαΐου 2013

ΠΟΡΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ: Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος - Είναι αγώνας επιβίωσης




ΠΟΡΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος – Είναι αγώνας επιβίωσης 

ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ – ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΕΙΣ 
ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 
Ενάντια στην τρομοκρατία 
Γενικευμένος συντονισμός όλου του Δημόσιου Τομέα για να μην περάσει η επίθεση

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες άγριας επίθεσης εναντίον δικαιωμάτων οργανικών κλάδων της ελληνικής κοινωνίας, αυτή τη φορά στο χώρο της Παιδείας και συγκεκριμένα των καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Για μία ακόμη φορά, η «ανάπτυξη» την οποία ευαγγελίζονται οι εντολοδόχοι της κεφαλαιοκρατίας, ξένης και εγχώριας, περνάει μέσα από την αχρήστευση δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εργαζομένων. Η «ανάπτυξη» που προωθεί η ξένη και εγχώρια Τρόικα, έχει τα δικά της χαρακτηριστικά…
ανεργία, ανασφάλιστη εργασία, απλήρωτες υπερωρίες, βάρβαρη και καταπιεστική εκμετάλλευση, πτυχία άνευ αντικρίσματος στην αγορά εργασίας, φτώχεια, εξαθλίωση, ρατσισμός. Μπροστά στην κεφαλαιοκρατική αντεπίθεση η οποία οξύνθηκε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ο εργατικός κόσμος της χώρας αντέδρασε με αγωνιστικές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις. Αγώνες που σύντομα όμως εξασθένησαν ή/και ξεπουλήθηκαν από τις ρεφορμιστικές ηγεσίες των συνδικάτων ή τις διασπαστικές τακτικές του ΠΑΜΕ. Χωρίς ενότητα, οργάνωση και αλληλεγγύη μεταξύ των κλάδων της παραγωγής που δέχεται επίθεση δεν μπορεί να υπάρξει νικηφόρος αγώνας. Στα πλαίσια της συντονισμένης επίθεσης στο χώρο της Παιδείας τα συνδικαλιστικά όργανα των καθηγητών, μπροστά στην σχεδιασμένη τακτικά και χρονικά επίθεση της συγκυβέρνησης (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ) αποφάσισε με εξαίρεση το ΠΑΜΕ («Κ»ΚΕ) απεργία προς προάσπιση των δικαιωμάτων τους. Δεν χωράνε κομματικοί διαχωρισμοί μεταξύ των εργαζομένων, που προωθεί το ΠΑΜΕ! Από την στιγμή που πλήττεται η θέση των εργαζομένων και των δικαιωμάτων τους είμαστε στο πλευρό τους. Το σχολείο των παιδιών μας έχει ανάγκη από ποιοτική και υψηλού επιπέδου μόρφωση και η επίθεση στα δικαιώματα των καθηγητών υπονομεύει την ίδια την ρίζα του σχολείου. Μπροστά στην συντονισμένη επίθεση Συγκυβέρνησης, ΜΜΕ, Τρόικας στο χώρο της Παιδείας η αγωνιστική δυναμική της απεργίας των καθηγητών θα έχει ουσιαστικότερα αποτελέσματα με συντονισμό των άλλων κλάδων του Δημοσίου Τομέα, όπως κάλεσμα στους δασκάλους για απεργία, με την κινητοποίηση των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων καθώς και όλους τους κλάδους που βρίσκονται στο στόχαστρο επίθεσης.

Για ποιο λόγο κήρυξε απεργία η ΟΛΜΕ – Τι επιχειρεί να περάσει το νομοσχέδιο..
Η απάντηση βρίσκεται στο γενικότερο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων στην Παιδεία που τέθηκε σε εφαρμογή ήδη στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με το κλείσιμο εκατοντάδων ΤΕΙ στην περιφέρεια και την συγχώνευση τμημάτων στα ΑΕΙ. Στόχος τους, η εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση να συρρικνωθεί σε επίπεδα μηδαμινά με τους αποφοίτους Λυκείου να αποτελούν έρμαιο ιδιωτικών σχολών προς άμεση υποβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν παροχής Παιδείας. Η μη δυνατότητα συνέχισης σε ιδιωτικό κολέγιο των σπουδών θα καταστήσει τους νέους το γρανάζι της ‘’ανάπτυξης’’ που αναφέραμε νωρίτερα! Παιδεία για τους έχοντες και κατέχοντες! Παράλληλα θα υπάρξουν έμμεσες απώλειες από την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών καθώς «Με την αύξηση του ωραρίου των καθηγητών θα αντιμετωπιστεί η δραστική μείωση – από 12.000 φέτος σε2.000 – του αριθμού των προσλήψεων αναπληρωτών από την επόμενη σχολική χρονιά». («Καθημερινή», 10/5/3013). Όχι μόνο δεν θα γίνουν προσλήψεις νέων εκπαιδευτικών ώστε να μειωθεί το κύμα ανέργων πτυχιούχων καθηγητών όλων των κλάδων αλλά προωθείτε μετακινήσεις 4000 μόνιμων εκπαιδευτικών. Παρά τις στατιστικές εγχώριων αλλά και ευρωπαϊκών αναλύσεων, τα ντόπια συμφέροντα διαχέουν την αντίληψη των «τεμπέληδων» καθηγητών που δουλεύουν λίγες ώρες και κάθονται όλων τον χρόνο. Πρόκειται για ψέμα!! Οι καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εργάζονται ακριβώς τόσες ώρες όσο ορίζει το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Εκπαίδευση δηλαδή 23, 5 ώρες! Πλέον στόχος του νομοσχεδίου είναι το ωράριο να ξεπεράσει το μέσο όρο της Ε.Ε. και να καταστεί το μεγαλύτερο σε αυτή. Μα και η έκθεση του ΟΗΕ μήπως είναι προβοκάτσια των καθηγητών; Αναφέρει ενδεικτικά πώς.. . «μία διδακτική ώρα αντιστοιχεί σε 3-4 ώρες γραφείου».

Όμως ο συνδικαλιστικός φορέας των καθηγητών δεν εμφανίζεται ενιαίος όχι γιατί οι ρεφορμιστές και αντιδραστικές ηγεσίες των συνδικάτων τα δίπλωσαν εμπρός στα κομματικά τους συμφέροντα αλλά γιατί αυτή τη φορά ήταν διαφορετική η στάση του συνδικαλιστικού φορέα ΕΣΑΚ-ΠΑΜΕ. Χαρακτηριστική είναι η ομιλία της Αλέκας Παπαρήγα σε συγκέντρωση των εκπαιδευτικών: «Ποιες είναι αυτές οι διαθέσεις; Μήπως για απεργία στις εξετάσεις; Αυτό έχουν συνειδητοποιήσει οι καθηγητές; Την απεργία στις εξετάσεις σαν ανώτερη μορφή πάλης; Σ’ αυτήν την περίπτωση οι διαθέσεις της μάζας, των γονιών και των παιδιών τους δεν πρέπει να παίρνονται υπόψη; Εμείς το ξεκαθαρίζουμε: Όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, λέμε όχι στην απεργία στις εξετάσεις»(!!!) (Από ομιλία της Αλέκας Παπαρήγα, «Ριζοσπάστης», 23/3/1988). Ή από τα χείλη του Σοφιανού.. «Εμείς λέμε ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιηθούν οι εξετάσεις οι πανελλαδικές σαν μέσο εκβιασμού της κυβέρνησης»(!) (Ν. Σοφιανός, MEGA)..

Όπως κι αν έχουν τα πράγματα ο αγώνας των καθηγητών είναι αγώνας για το ίδιο το σχολείο! Δεν υπάρχει άλλος δρόμος από την οργάνωση των απεργιακών αγώνων και δυνάμωμά τους για..
- Να σταματήσουμε την αξιολόγηση που ετοιμάζουν για τους δημόσιους υπαλλήλους και συγκεκριμένα για τους εκπαιδευτικούς.
- Να παλέψουμε ενάντια στο κύμα απολύσεων από το Δημόσιο.
- Να καταργηθεί το Ενιαίο Μισθολόγιο-Βαθμολόγιο (Ν. 4024/11).
- Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί
- Να μη δεχθούμε καμία αύξηση στο ωράριό μας.
- Καμιά νέα μείωση του μισθού μας.
- Να βγει τώρα και με δική της απόφαση η χώρα μας από τους οικονομικούς ελεγκτικούς μηχανισμούς ΕΕ – ΔΝΤ – ΕΚΤ – Τρόικα.
Παλεύουμε να γενικευτεί η απεργία των εκπαιδευτικών – Να δυναμώσει ο αγώνας ολόκληρου του Δημόσιου τομέα ενάντια στις απολύσεις και τη διαθεσιμότητα – Να δυναμώσει ο συντονισμός όλων των σωματείων -Να κηρυχτεί γενική απεργία από τις Ομοσπονδίες και ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.

ΠΟΡΕΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.