Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ;


του Γ. Τριανταφυλλόπουλου
Την πραγματικότητα που διαμορφώθηκε με την είσοδο της Ελλάδας στην ΟΝΕ την έχουμε περιγράψει στο προηγούμενο άρθρο μας (Το ευρώ. Η υιοθέτηση και οι επιπτώσεις http://eparistera.blogspot.com/2011/11/blog-post.html ).
Εκεί είδαμε τις επιπτώσεις από την υιοθέτηση του ευρώ στους Έλληνες εργαζόμενους και στην ελληνική οικονομία αλλά και σε όλες τις οικονομίες που παρουσίαζαν μια σχετική υστέρηση σε σχέση με τις πλέον αναπτυγμένες.
Στην προσπάθειά μου να γράψω αυτό το αρθράκι προσπάθησα να βρω σοβαρές αναλύσεις για τις επιπτώσεις από την έξοδο από την ΟΝΕ. Δεν κατόρθωσα να βρω καμία. Αυτό δε σημαίνει πως υποχρεωτικά δεν υπάρχουν. Σημαίνει απλά πως εγώ δεν βρήκα.
Στη συνέχεια επομένως θα προσπαθήσω να προσεγγίσω τα προβλήματα που, πιθανά, θα ανακύψουν από την εγκατάλειψη του ...
 ευρώ και την υιοθέτηση εθνικού νομίσματος. Φυσικά δεν έχω κάποιου είδους αυταπάτη πως μπορώ να δω ολοκληρωμένα ένα τόσο σύνθετο θέμα και ούτε είναι κι αυτός ο σκοπός μου.
Στόχος μου είναι να ανοίξω μια νηφάλια συζήτηση για τα προβλήματα που θα προκύψουν μετά από μια έξοδο από την ΟΝΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.