Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Π.Σ. ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ


ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ
Στη συνεδρίαση της 19-3-2011 του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων.

1. Η εισήγηση του Επικεφαλής της παράταξης Γιώργου Καλούδη για το 1ο θέμα Η.Δ., τον Κανονισμό Λειτουργίας του Σώματος.
« Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων είναι ο φυσικός διάδοχος της Ιονίου Βουλής. Φέρει μία μεγάλη παράδοση, μία σπουδαία κληρονομιά, αφού εδώ, στα Επτάνησα ιδρύθηκε το 1800, πριν 211 χρόνια, το πρώτο Ελληνικό κρατικό μόρφωμα, ίσως το πρώτο Ελληνικό κράτος. Εδώ λειτούργησε από το 1800 μέχρι το 1864, η Ιόνιος Βουλή, το πρώτο ελληνικό κοινοβούλιο της Νεώτερης Ελλάδας.
Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να το αγνοεί ή να το ξεχνάει αυτό !
Αλλά και Ιόνιος Βουλή να μην είχε προυπάρξει του Ελληνικού κράτους στα Επτάνησα, πάλι θα έδει να αντιμετωπισθεί ως μία μικρή Βουλή, αφού οφείλει και πρέπει να συζητά και τα μεγάλα θέματα και τα μικρά.
Τα προβλήματα είναι πολλά και τα περισσότερα από αυτά είναι λιμνάζοντα και χρονίζοντα, εδώ και πολλά χρόνια. Ταυτόχρονα δημιουργούνται πολλά νέα προβλήματα. Οι υπερβολικές κυβερνητικές εξαγγελίες για «μικρό πρωθυπουργό....................
 κλπ.», που δεν ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα, δημιούργησαν πολλές προσδοκίες στο λαό, χωρίς αντίκρυσμα.
Είναι λάθος που συνεδριάζει το Περιφερειακό Συμβούλιο μία φορά το μήνα. Δεν είναι δυνατόν έτσι να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις υποχρεώσεις του απέναντι στον Επτανησιώτικο Λαό. Τα θέματα είναι πάρα πολλά. Δεν βγαίνουν, είναι ανθρωπίνως αδύνατον να διεκπεραιωθούν με μία ημέρα συνεδρίαση το μήνα !!! Δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι δεν είναι Συμβούλιο ενός μικρού Δήμου ή ένα κοινοτικό συμβούλιο ενός χωριού, όπως το αντιλαμβάνεται ο προτεινόμενος κανονισμός του Ραγκούση. Είναι Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων, είναι μία μικρή βουλή, είναι μία μικρή Βουλή της Επτανήσου.
Δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι το Περιφερειακό Συμβούλιο είναι αφενός μεν Πολιτικό Όργανο και αναπόφευκτα θα ασχοληθεί με όλα τα μεγάλα θέματα, και διεθνή και της Ελλάδας και της Περιφέρειάς μας και φυσικά με τα μεγάλα και μικρά διοικητικά προβλήματα της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.
Κατά συνέπεια πρέπει να εφαρμοσθεί η διεθνής και η ελληνική εμπειρία, σε αντίστοιχες περιπτώσεις, λαμβανομένης υπόψη και της νησιωτικότητας και του συγκοινωνιακού αποκλεισμού των νησιών μας.
Πρέπει να συγκαλείται ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, όπως η Σύνοδος της βουλής. Διαρκεί από 2 έως 3 ημέρες. Οι ημερομηνίες σύγκλησής της είναι γνωστές έγκαιρα, προ μηνός, έτσι ώστε όλοι οι σύμβουλοι να μπορούν να προγραμματίζονται.
Τη 1η μέρα της Συνόδου η θεματολογία είναι οι ερωτήσεις που υποβάλλει η αντιπολίτευση, επίκαιρες ερωτήσεις των παρατάξεων της αντιπολίτευσης και κατεπείγοντα θέματα. Τη 2η και 3η ημέρα συζητούνται τα θέματα της τακτικής ημερήσιας διάταξης.
Οι συζητήσεις πρέπει να μεταδίδονται ζωντανά σε όλα τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα των Επτανήσων, για να ενημερώνονται οι Επτανήσιοι για ό,τι συμβαίνει στα νησιά μας.

Β. ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ
1. Όπου γράφει Περιφερειακό Συμβούλιο προστίθεται παντού το ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.

2. Στο άρθρο 2 για τις αρμοδιότητες προστίθενται ενδεικτικά και οι εξής:
«Παράγραφος 19: Για τα θέματα της εφαρμογής του άρθρου 101.παρ 4 του Συντάγματος για εφαρμογή των νησιωτικών πολιτικών σε κάθε νομοθέτημα και σε κάθε πράξη της Διοίκησης που αφορά όλη την επικράτεια.
Εισηγείται σχετικά και διεκδικεί από τη κυβέρνηση, που έχει τη νομοθετική πρωτοβουλία, στη Βουλή και στα κόμματα.
Παρ. 20.Για την καθημερινή αεροπορική και ακτοπλοική σύνδεση των Επτανήσων μεταξύ τους,με την Αθήνα,τη Θες/κη και τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης που είναι οι μεγάλοι τροφοδότες του τουριμού μας σε όλα τα Επτάνησα.
Παρ. Για όλα τα θέματα της ανάπτυξης του τουριμού στα νησιά μας.
Παρ. Αδελφοποιήσεις με τα αντίστοιχα πολύ πιο προοδευμένα νησιωτικά συμπλέγματα της Ευρώπης: Βαλεαρίδες Νήσοι, Κανάριοι Νήσοι,Αζόρες Νήσοι, Σαρδηνία,Κορσική, Σικελία, Aland.
Παρ. Τη σύσταση Επιτροπών Γνωμοδοτικού χαραχτήρα με ενδεικτικές αυτές του Πολιτισμού, Αθλητισμού, Νεολαίας, Παιδείας, Αλιείας, Γεωργίας κ.α.
Παρ. Για όλα τα θέματα ανάπτυξης της αλιείας, του λαδιού, του κρασιού, του μελιού, όλων των αγροτικών προιόντων και της κτηνοτροφίας στα νησιά μας.
Παρ. Συζητάει μέτρα για την τόνωση και την ανάπτυξη του εμπορίου και ζητά από τη κυβέρνηση να τα εφαρμόσει.
Παρ. Συζητά θέματα διασυνοριακών συνεργασιών και εισηγείται στη κεντρική κυβέρνηση τη ψήφισή τους ή την επίλυσή τους.
Παρ. Συζητά για κάθε άλλο θέμα που άμεσα ή έμεσα έχει επιπτώσεις στη ζωή των Επτανησίων.
Παρ. Διοργανώνει μία εκδήλωση ημερίδα το χρόνο, σε διαφορετικό νησί κάθε χρόνο, και καλεί τον Πρωθυπουργό και τους αρχηγούς των κομμάτων να παραβρεθούν και να ανακοινώσουν τι έκαναν για τα νησιά μας και τις δεσμεύσεις τους για νέα μέτρα.

3. ΣΥΝΟΔΟΣ 3 ή 2 ημερών
«Το Περιφερειακό Συμβούλιο Ιονίων Νήσων συνέρχεται σε Σύνοδο μία φορά το μήνα, με 3 αυτοτελείς ημερήσιες διατάξεις για 3 συνεχόμενες ημέρες:
Α. Τη πρώτη ημέρα συζητούνται:
1.Ερωτήσεις, η διάρκεια συζήτησης των οποίων δεν υπερβαίνει τη μία ώρα.
2.Επίκαιρες ερωτήσεις η διάρκεια συζήτησης των οποίων δεν υπερβαίνει τη μία ώρα.
3.Συζήτηση επίκαιρων και κατεπειγόντων θεμάτων, η διάρκεια συζήτησης των οποίων δεν υπερβαίνει τις 3 ώρες.
Β. Τη δεύτερη ημέρα συζητούνται τα θέματα της τακτικής ημερήσιας διάταξης.
Γ. Τη Τρίτη ημέρα συζητούνται τα θέματα της τακτικής ημερήσιας διάταξης.

Στο άρθρο 9 προστίθεται η εξής παράγραφος:
«Πριν συνταχθεί η ημερήσια διάταξη ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου συγκαλεί τη Διάσκεψη της Συνεδρίασης, στην οποία συμμετέχουν Ο Περιφερειάρχης, οι επικεφαλής των παρατάξεων , ο Γραμματέας και ο Αντιπρόεδρος του Συμβουλίου και, χωρίς να αναιρείται το δικαίωμα των Προέδρου και Περιφερειάρχη να αναγράφουν τα θέματα ημερήσιας διάταξης, συζητούν για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, τις προτεραιότητες και την αποτελεσματική λειτουργία του Συμβουλίου.π.χ προετοιμάζονται τα σχέδια αποφάσεων και τα ψηφίσματα, όπου υπάρχει σύμπτωση απόψεων ή διάθεση σύνθεσης και εξοικονομείται χρόνος.


Στο άρθρο 19 προστίθεται παράγρ. 4.
«Σε κάθε πρώην νομό νυν περιφ ενότητα, συγκροτείται μέχρι 31-12-2012 Επιτροπή από τους Περιφερειακούς Συμβούλους όλων των παρατάξεων, η συγκαλείται και πρόεδρεύεται από τον Αντιπεριφερειάρχη, πριν από τη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου.
Συζητά τα θέματα της περιφ ενότητας και έχει γνωμοδοτικό χαραχτήρα.»

Στο άρθρο 19 προστίθεται παρ.5 :
«Συγκροτούνται, λόγω της νησιωτικότητας της Περιφέριας Ιονίων Νήσων και των εξαιρετικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα νησιά μας, Επιτροπές Γνωμοδοτικού χαραχτήρα σε κάθε νησί των Επτανήσων για τα θέματα Παιδείας,Υγείας,Τουρισμού,Νησιωτικότητας,Αθλητισμού,Πολιτισμού,Μετανάστευσης κ.α. με τη συμμετοχή πολιτών, η οποία συγκαλείται μία φορά κάθε 2 μήνες από τον Αντιπεριφερειάρχη της οικείας περιφ. Ενότητας(πρώην νομού).»
Είναι απίστευτο να ακούγονται στην αίθουσα αυτή απόψεις να συνεδριάζει το Συμβούλιο μία φορά το μήνα και μέχρι 6 ώρες !!! Ή υπάρχει άγνοια ευθύνης ή υπέρμετρη τεμπελιά! 6 ώρες το μήνα! Τι να πουν οι οικοδόμοι που εργάζονται 8 ώρες την ημέρα στην οικοδομή. Εκτός και εάν οι εκφραστές των απόψεων της τεμπελιάς δεν θέλουν να λυθούν προβλήματα


Γ. H EΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ δεν ψήφισε τον Κανονισμό Λειτουργίας, ψήφισε λευκό, διότι η πλειοψηφία δεν δέχτηκε τις συγκεκριμμένες προτάσεις μας που αφενός μεν εξασφαλίζουν τα δικαιώματα της μειοψηφίας να ελέγχει τη πλειοψηφία και την εξουσία αφετέρου εξασφαλίζουν τον αναγκαίο χρόνο για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του Συμβουλίου και τη προώθηση των συμφερόντων της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και των νησιωτών.

2. Ο επικεφαλής της παράταξης Γιώργος Καλούδης εισηγήθηκε το θέμα της καθημερινής ακτοπλοικής και αεροπορικής σύνδεσης των νησιών μας:
«Το υπ΄αριθμόν ένα πρόβλημα για κάθε νησί είναι ο αποκλεισμός του, ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός του. Για να αναπτυχθούν ο τουρισμός, το εμπόριο, να γίνει ταχύτερη και φθηνότερη η διακίνηση των αγροτικών μας προιόντων, για να εξυπηρετούνται διοικητικά οι πολίτες που πρέπει να μεταβαίνουν στη πρωτεύουσα της περιφέρειας, πρέπει να υπάρχουν καθημερινές αεροποροκές και ακτοπλοικές συγκοινωνίες που να συνδέουν τα νησιά μας μεταξύ τους και οι Επτανήσιοι όλοι να νιώθουν συμπολίτες και όχι παραμελημένοι. Και τα νησιά μας «μολονότι θρέφουν όλη την Ελλάδα», δεν έχουν ούτε υποτυπώδεις συγκοινωνιακές συνδέσεις-επικοινωνίες!
Σε όλη την Ευρώπη επιδοτούνται οι συγκοινωνίες στα νησιά τους μετά τη ψήφιση του μεταφορικού ισοδύναμου. Στην Ελλάδα επιδοτούνται πολλές άγονες καθημερινές αεροπορικές συγκοινωνίες:
Πχ. Κάθε μέρα, πλην Κυριακής, Σάμος-Ικαρία
(από το νομό Λέσβου εκλέγεται ο κ. Σηφουνάκης)
Καστοριά-Αθήνα(στη Καστοριά εκλέγεται ο κ.Πετσάλνικος)
Κοζάνη-Αθήνα(εκλέγεται ο κ.Παπακων/νου και μέχει πρόσφατα η κ.Διαμαντοπούλου),και όλα αυτά ενώ με την Εγνατία Καστοριά και Κοζάνη απέχουν 1 με 11/2 ώρα από το Αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, λιγότερο χρονικά απόσο κάνει η διαδρομή Λευκίμμη-Αεροδρόμιο Κέρκυρας ή Φισκάρδο-Αεροδρόμιο Κεφαλλονιάς !
Στην Αθήνα όπου εκλέγονται 80 βουλευτές επιδοτούνταν μέχρι εδώ και ένα μήνα με σισεκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο ο ΟΣΕ,ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ,Ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ, το ΜΕΤΡΟ, το ΤΡΑΜ, ΤΑ ΤΡΌΛΛΕΥ ΚΛΠ
Με τον νέο νόμο περιόρισαν την επιδότηση και πάλι σε μερικά δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, στο 40% του λειτουργικού τους κόστους !!!
Μας αντιμετωπίζουν ως πολίτες 5ης κατηγορίας.
Ζητάμε ίση ΜΕΤΑΧΕΊΡΙΣΗ.
Ζητάμε το κράτος να δημοπρατήσει άμεσα τη καθημερινή πρωινή και βραδυνή αεροπορική σύνδεση των νησιών μας στη γραμμή Θεσαλλονίκη-Κέρκυρα-Άκτιο (για Λευκάδα)-Κεφαλλονιά-Ζάκυνθο.
Και την ακτοπλοική σύνδεση των νησιών μας στη γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος-Σάμη Κεφαλλονιάς-Ιθάκη-Βασιλική Λευκάδας-Παξοί-Κέρκυρα-Μπρίντεζι.
Είναι υποχρέωση της κυβέρνησης, της εκάστοτε κυβέρνησης, και υποχρέωση των Επτανησίων βουλευτών να το είχαν ήδη εδώ και πολλά χρόναι διεκδικήσει και να το είχαν επιλύσει.»
Ο περ.σύμβουλος-πρώην Νομάρχης Κεφαλλονιάς κ.Γεωργάτος ( ο οποίος είναι από τους μεγαλύτερους εχθρούς της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων) και ο περ. σύμβουλος κ. Γεώργιος Καρύδης, και οι δύο του κυβερνητικού-Μνημονιακού Ψηφοδελτίου του κ. Μπεριάτου ζήτησαν έκπτωση και να μην είναι πρωί και βράδυ η αεροπορική σύνδεση. Προκαλεί εντύπωση, αρνητική βέβαια, αυτοί που είναι κατά της ύπαρξης της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με μόνο επιχείρημα ότι δεν υπάρχει σύνδεση συγκοινωνιακή με τη Κέρκυρα, όταν τίθεται το θέμα προς λήψη απόφασης τοποθετούνται και ψηφίζουν όσο το δυνατόν χειρότερες συγκοινωνίες !
Ενώ πέφτει πολύ του κ. Παπακωνσταντίνου να πάρει το αεροπλάνο για Θεσ/κη και μέσω Εγνατίας σε 1 ώρα να’ ναι Κοζάνη και πρέπει να πηγαίνει απευθείας!
Και εμείς να τους πληρώνουμε για να κάνουν τη ζωή μας χειρότερη, να πληρώνουμε τεράστιους φόρους, να συντηρούμε μέχρι σήμερα μέχρι και το Ελευθέριος Βενιζέλος και να μην μας συνδέουν συγκοινωνιακά, και διεθνή αεροδρόμια των νησιών μας, όπως της Κεφαλλονιάς να’ ναι από το πρωί μέχρι το βραδάκι κλειστά!
Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η όλη στάση του περιφερειακού συμβούλου και τουριστικού πράκτορα κ.Βασίλη Κοντού, ο οποίος όλη μέρα δεν προσήλθε, προσήλθε στη συνεδρίαση περίπου κατά τις 21.οο το βράδυ , λίγο πριν συζητηθεί το θέμα της καθημερινής αεροπορικής και ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας, και ενώ ίσως δεν είχε μιλήσει σε κανένα θέμα μέχρι σήμερα, πήρε τον λόγο σχεδιασμένα μετά την ολοκλήρωση του καταλόγου των ομιλητών, μετά και τη δευτερολογία του εισηγητή και επικαλούμενος έναν κατ’ επίφαση και υποκριτικό πραγματισμό τοποθετήθηκε κατά της αεροπορικής και ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας και με τις πόλεις-μήτρες του τουρισμού των νησιών μας, που είναι κοινές για όλα τα νησιά μας. Ποιο ή ποια ατομικά συμφέροντα κρύβονται πίσω από αυτή τη τοποθέτηση του κ.Κοντού;
Τα σωματεία τουριστικών πρακτόρων , Πρόεδρος ενός εκ των οποίων υπήρξε ο κ. Κοντός και εκπρόσωπος σε έναν πανελλήνιο σύνδεσμο τουριστικών πρακτόρων, εάν είχαν αντιληφθεί τα συμφέροντα των Επτανησίων, εάν ένοιωθαν Κερκυραίοι-Επτανήσιοι, εάν ήταν ηγέτιδα τάξη, όπως κάποιοι θέλουν να εμφανίζονται ζητώντας προνομιακές μεταχειρίσεις από το κράτος,οι ίδιοι έπρεπε να’ χαν δράσει εδώ και δεκαετίες και να’ χαν λύσει το με αρ. 1 πρόβλημα της νησιωτικής μας περιφέρειας, τη καθημερινή επικοινωνία-συγκοινωνία των νησιών μας.
Τελικά, μετά τις…εκπτώσεις ψηφίσθηκε μονή καθημερινή αεροπορική σύνδεση των νησιών μας και καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας και με την Ιταλία.

3. Ο επικεφαλής της παράταξής μας Γιώργος Καλούδης εισηγήθηκε και το θέμα της αποδοκιμασίας της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Αγρινίου για τη παράνομη εισβολή της στη Κέρκυρα και την εξαπάτηση περίπου του 70-80% των ελαιοπαραγωγών της Κέρκυρας, γεγονός που σημαίνει ότι μετά τα 3 εκατομμύρια ευρώ που έφυγαν πέρυσι από την αγορά της Κέρκυρας και πήγαν στο Αγρίνιο άλλα 2 εκατομμύρια ευρώ θα φύγουν εφέτος από την αγορά της Κέρκυρας για το Αγρίνιο, με τις ευλογίες της κυβέρνησης και των βουλευτών. Επισήμανε και τις ευθύνες του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης ο οποίος μέχρι σήμερα στη Βουλή, παρά την ερώτηση που έκαναν οι συνεργαζόμενοι με την Επτανησιακή Αναγέννηση βουλευτές Γιάννης Δημαράς και Βασίλης Οικονόμου, δεν έκανε δήλωση αποδοκιμασίας της απάτης που μετέρχεται η Ένωση Συνεταιρισμών Αγρινίου, αφού, ξανατονίζουμε μέχρι και σήμερα 19-3-2011, αφού απέβη άγονος ο διεθνής διαγωνισμός για τον ανάδοχο της συγκέντρωσης των δικαιολογητικών για την επιδότηση, κανείς δεν νομιμοποιείται να συγκεντρώνει εξουσιοδοτήσεις και δικαιολογητικά και να συνομολογεί και μάλιστα ΕΝ ΛΕΥΚΩ και ποσοστά κέρδους επί της επιδότησης των αγροτών!
5. Στηρίξαμε με τοποθέτηση και ψηφίσαμε την εισήγηση του περιφ. συμβούλου κ. Κάφιρη να στηριχθεί η επάνοδος των υδροπλάνων.
Στη τοποθέτησή του ο Γιώργος Καλούδης τόνισε ότι για 10 χρόνια οι κυβερνήσεις επέδειξαν ανικανότητα να νομοθετήσουν τα υδατοδρόμια και κατέστρεψαν τους Ελληνοκαναδούς οι οποίοι συνέδεαν ικανοποιητικά τα νησιά μας.Δυσφημίσθηκε η χώρα μας τουριστικά και μέσα από το CNN από αυτές τις κυβερνητικές ανεπάρκειες!
Τα υδροπλάνα έχουν το πλεονέκτημα που μπορούν να πάνε σε όλα τα νησιά, ακόμα και αυτά που δεν έχουν αεροδρόμια, όπως οι Παξοί, το Μεγανήσι, ο Κάλμος, ο Καστός, οι Οθωνοί, η Ερείκουσα το Μαθράι και βέβαια η Ιθάκη μας. Την ίδια ώρα αποδείχθηκε άλλη μία κυβερνητική ανικανότητα που σπαταλήθηκαν τεράστια ποσά σε ελικοδρόμια που δεν λειτουργούν !
Στα κατεπείγοντα και εκτός ημερήσιας διάταξης θέματα:
Δ. Η Επτανησιακή Αναγέννηση ψήφισε τη πρόταση ψηφίσματος που πρότεινε ο κ. Γουλής του ΚΚΕ, όπως τελικά διαμορφώθηκε και με τη δική μας παρέμβαση, με το οποίο χαραχτηρίζεται σφαγέας του λαού της Λιβύης ο Καντάφι, αποδοκιμάζεται ο πόλεμος, ζητείται από τη κυβέρνηση να μη συμμετέχει στον πόλεμο η Ελλάδα.

Ε. Για το θέμα του ΧΥΤΑ Τεμπλονίου επαναλάβαμε με συνέπεια και σταθερότητα τη προεκλογική μας θέση: Τέλος το Τεμπλόνι, ψηφίσαμε κατά και είναι αμφισβητούμενο νομικά εάν πέρασε η πρόταση της πλειοψηφίας, διότι είχαν αποχωρήσει αρκετοί σύμβουλοι και η ψήφος των αποχωρησάντων καταχωρείται ως αρνητική.

Ο επικεφαλής της παράταξης Γιώργος Καλούδης κατηγόρησε την εμμονή του Προέδρου να μη καταχωρίζονται στις αποφάσεις ονομαστικά οι ψήφοι των συμβούλων, δηλ ποια πρόταση ψήφισε ο κάθε σύμβουλος , κατά παράβαση της δημοκρατικής αρχής, μία δημοκρατική παράβαση η οποία δημιουργεί και νομικά και πολιτικά προβλήματα: Εάν κάποιος πολίτης θέλει να μηνύσει κάποιους που ενδεχόμενα παρανόμησαν, θα μηνύσει και αθώους. Επιπλέον ο λαός οφείλει να γνωρίζει ποιος ψήφισε τι, και προς το τέλος της θητείας που θα γίνει απολογισμός .
«Ψηφίζουν πρόσωπα και όχι νούμερα», επανέλαβε αρκετές φορές ο Γιώργος Καλούδης, για να γίνει αντιληπτή η σοβαρότητα του θέματος.
ΣΤ. Στο κατεπείγον θέμα που έβαλαν Λευκάδιοι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφία για κλείσιμο του πυρηνελαιουργείου Βασιλικής Λευκάδας, η παράταξή μας επέμεινε να εγγραφεί ως κατεπείγον και να συζητηθεί, ειδικά όταν απερίφθη στη ν αρχή η εγγραφή του. Υπήρξε σοβαρή διαφωνία μεταξύ των Λευκαδίων συμβούλων της συμπολίτευσης για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν (Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Βερύκιος δεν ήθελε το άμεσο κλείσιμο αλλά τη σταδιακή μετεγκατάσταση, οι κ.κ. Σκληρός και Μαλαπέτσας ήθελαν το άμεσο κλείσιμο, αλλά τελικά ψήφισαν να μη κλείσει άμεσα, άποψη που πέρασε.)
Εμείς ψηφίσαμε να κλείσει άμεσα και να σφραγισθεί, αφού λειτουργεί χωρίς άδεια περιβαλλοντικών όρων, διαδικασία που ήδη έπρεπε να είχε διεκπεραιώσει η Αντιπεριφεριαρχεία Λευκάδας.
Σε όλα τα θέματα παρενέβησαν και μίλησαν ουσιαστικά, τεκμηριωμένα και αποτελεσματικά οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης Μάκης Φόρτες και Δημήτρης Πουλιέζος, περίληψη των τοποθετήσεων των οποίων θα σταλούν αύριο στη δημοσιότητα.
Ο τέταρτος σύμβουλος της παράταξης Γιάννης Αγαλλιανός λόγω της θέσης του ως Γραμματέας του Συμβουλίου, για το κύρος της θέσης του Προεδρείου δεν έχει τη θεσμική δυνατότητα να ομιλεί σε όλα τα θέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.