Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Αερομεταφορές: Οι μάσκες έπεσαν πολύ γρήγορα!!!

Του Μανόλη Βασιλάκη
μέλους του ιδρυτικού πυρήνα της ΕΝΑΚ

Με πολλές παράτες η Νέα Δημοκρατία του Καραμανλή, λίγο πριν την πτώση της, «κατάφερε» να «απαλλάξει το λαό» από το «βαρίδι» της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Και ο αγοραστής εμφανίστηκε σαν «σωτήρας» αφού «κανείς δεν ενδιαφερόταν να την αγοράσει».

Η πραγματικότητα όμως μόλις ένα χρόνο μετά τους διαψεύδει. Και αυτούς και τους διαδόχους τους (τους οπαδούς της «κόκκινης Ρόζας» που αναφωνούσαν στα μπαλκόνια «Σοσιαλισμός η Βαρβαρότητα» χωρίς όμως να αποκαλύπτουν ότι είχαν ήδη διαλέξει τη βαρβαρότητα) που συνετέλεσαν στην συμπαιγνία.
Στους εννέα μήνες από την πώληση ανακοινώνεται από τις δύο «ανταγωνίστριες» ιδιωτικές πλέον εταιρείες ότι συμφώνησαν να συγχωνευτούν αμέσως μετά την δεσμευτική περίοδο του ενός έτους που ο αγοραστής δεν είχε το δικαίωμα να κάνει μεταβίβαση της εταιρείας.

Δηλαδή ανακοίνωσαν με λίγα λόγια ότι το κρατικό μονοπώλιο έγινε ιδιωτικό!!! Με προοπτική να εκβιάζουν κυβερνήσεις με όπλα στα χέρια τους την διαμόρφωση των τιμών, τις άγονες γραμμές καθώς και το σχεδόν σφράγισμα της εσωτερικής αγοράς με την αδυναμία εισόδου νέων αεροπορικών εταιρειών, με...
 στόχο την αποκόμιση τεράστιων κερδών και των κρατικών επιχορηγήσεων. Δηλαδή με λίγα λόγια ο τελικός στόχος ήταν να σταματήσει ο Ελληνικός λαός να πληρώνει την «ελλειμματική» κρατική Ολυμπιακή για να αρχίσει να πληρώνει και να επιδοτεί το ιδιωτικό μονοπώλιο στις αερομεταφορές με ποσά που τελικά θα είναι πολλαπλάσια των ελλειμμάτων της κρατικής εταιρείας!!!

Με την ανακοίνωση της πρόθεσης της συγχώνευσης η μία από τις δύο «ανταγωνίστριες» -η Aegean- σταμάτησε τα δρομολόγια προς Λήμνο και Κεφαλονιά.

Και ενώ τυπικά σταμάτησε η διαδικασία της συγχώνευσης, με παρέμβαση της κυβέρνησης για να μην τους κράξουνε σε Ελλάδα και Ευρώπη, ξαφνικά ανακοινώνεται από την «νέα» Ολυμπιακή το χειμερινό της πρόγραμμα που δεν περιλαμβάνει τo κερδοφόρο δρομολόγιο της Κέρκυρας.

Αφήνουν έτσι την Κέρκυρα και τους κερκυραίους στο έλεος του καρτέλ… Να θυμίσουμε ότι αμέσως μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής επιχειρήθηκε η κατάργηση του πρωινού δρομολογίου που ήταν και είναι ζωτικής σημασίας για τους κατοίκους του νησιού. Και για να μην ξεκινήσουν αντιδράσεις που θα εξέθεταν τα μελλοντικά τους σχέδια το επανέφεραν.

Για να φτάσει αυτή τη στιγμή η Κέρκυρα να έχει δύο δρομολόγια για την Αθήνα ημερησίως χωρίς πρωινή πτήση!!! Και με το καρτέλ να επιβάλει ανεξέλεγκτα τις τιμές στα εισιτήρια.

Αμέσως μόλις αντιληφθήκαμε την μεταβολή στο πρόγραμμα της «νέας» Ολυμπιακής δημοσιοποιήσαμε το θέμα και υποβάλλαμε το ακόλουθο ερώτημα στην επιτροπή ανταγωνισμού.

Σας καταγγέλλω ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με τις κρατήσεις θέσεων της αεροπορικής εταιρείας Olympic Air για να κλείσω θέση για να ταξιδέψω στην Κέρκυρα μου είπαν ότι δεν συμπεριλαμβάνεται πλέον η Κέρκυρα στους προορισμούς της Olympic Air και πως αν ήθελα να ταξιδέψω για Κέρκυρα θα έπρεπε να επικοινωνήσω με την "ανταγωνίστρια" εταιρεία Aegean. Αν αυτό δεν είναι καρτέλ ποιο είναι;

Και ρωτάω την αρμόδια επιτροπή ανταγωνισμού και την κοπτόμενη για τον ανταγωνισμό κυβέρνηση, ποια θα είναι η παρέμβασή της

Η απάντηση της επιτροπής ανταγωνισμού φαίνεται στο συνημμένο έγγραφο…. Χωρίς κανένα σχόλιο σας την παραθέτω…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.